torstai 9. helmikuuta 2012

mietin tähän otsikkoa puoli tuntia ja luovutin

Mulla on lievä tai vähemmän lievä kriisi siitä ettei tällä blogilla ole vieläkään kunnollista nimeä enkä edes tiedä miksi kutsua tätä ja tuo Ilja tuossa ärsyttää mua aika pahasti. Ongelma on kuitenkin vähän se että olen miettinyt tälle nimeä varmaan viime marraskuusta lähtien enkä ole vieläkään keksinyt mitään. Joten jos jollain on joitakin ehdotuksia tai yleisesti ihan vain mielipiteitä asiaan niin kuulisin mielelläni!

Ja koska kuvattomat merkinnät ovat tylsiä, niin tässä kaktukseni tänään sekä minä jostain viikon takaa. (Luulin aina että tuo kauluspaita on kokoa M ja eilen tajusin että siinähän lukeekin Large. Ilmankos on iso.)

4 kommenttia:

  1. aina niin pakko korostaa sitä että olet pieni ja taskukokoa ja vittu

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä Ilja on ihan hyvä nimi, se kertoo kuka sä oot ja mistä blogi kertoo. Teet vaan sellasen sun omanlaisen bannerin yms. ja se on siinä.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi, vittu mä ainakin olen. (: Jos olet oikein tarkkaavainen, saatat huomata tämän tekstin olevan tämän blogin ainoa, jossa mainitsen olevani jotain muuta kuin L-kokoa. (Renardille suurkiitokset ihanuudestasi. ♥)

    Murswein, itse asiassa olen tarkoituksella banneriton, koska harrastan suurta kriiseilyä myös niiden kanssa ja kyllästyn kaikkiin noin sekunnissa. Mutta kiitos mielipiteestäsi. (:

    VastaaPoista