tiistai 24. joulukuuta 2013

pakollinen joululahjapostaus

Tässä hyvin havainnollistava joululahjagif (josta tajusin vasta nyt että nuo leffathan poukkoilee ihan epäjärjestyksessä, höh):


Joulupukilla taisi käydä joku moka kun se toi mulle ensimmäisen Twilight-leffan vaikka omistan sen jo ennestään mutta sitten taas Aamunkoin ykkösosa huitelee jossain ihan muualla kuin mun lahjapaketeissani.

Tuosta villapaidasta olen haaveillut villisti jo muutaman tovin, sain myös siihen mätsäävää kynsilakkaa, hih. Muuten päivän sana tuntui olevan DVD, sain mä myös nuo pari levyä ja vihkosia ja suklaata ja sen sellaista. Sekä lahjakortit sekä Carlingsiin että Cubukseen!

Tässä mä olen nätti toissapäivänä:


Tuskastuttaa nämä hiukset, aukinaisina ne on nykyään joku tosi epämääräinen polkka enkä ihan tiedä mitä pitäisi tehdä, kyseenalaistan kovasti kasvatusprojektiani mutten silti tahdo leikatakaan. Ugh. Olisivat edes kunnon punaiset, mutta tasainen värjäystuloskin on nykyään vissiin vähän liikaa pyydetty.

Ei tässä kai muuta, taidan alkaa maratoonata noita leffojani tässä jossain vaiheessa. Hyvää jouluu!

2 kommenttia:

  1. en vieläkää kykene noihin sun ruutupaitakuviin, huhhuh mieletöntä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. etkä ole edes kaikkia nähnyt! mut hihii kiitos jee, ihanaa että joku niistä tykkää :'D

      Poista