perjantai 6. joulukuuta 2013

never wanted to dance with nobody but you

Pistin otsikoksi MSI:tä koska toi on mun lempibiisi niiltä ja keikalla se taisi olla ainoa jonka aikana jaksoin oikein kunnolla bilettää. Muun ajan lähinnä kyynärpäätaistelin paikoistaan mustasukkaisten tyttöjen kanssa ja yritin olla jäämättä jonkun pitkän pojan jalkoihin joka kyllä silti hyppi mun päälle useamman kerran. Ja joo, aion tehdä tästä merkinnän nyt vaikka itse keikasta ehtikin jo kulua se pari viikkoa. En saanut bändistä erityisen hyviä kuvia, pelkästään tällaisia:


Lämppärinä oli hirmuisen viehättävä The Red Paintings, niillä oli taustatanssijoina puolialastomia muurahaispäisiä tyttöjä eikä ne bändin jäsenet itsekään mitään ihan massaan hukkuvia olleet (yksi niistä oli The Smashing Pumpkinsin basisti?? Niin huisii). Siitä sain vähän parempia kuvia:


Keikan jälkeen jäätiin sinne vielä haahuilemaan, Lindsey nimikirjoitti mun käden ja olin onnesta soikeana kun se hipsutteli mun hiuksia ja kertoi että ne oli tosi kivat! Hih. Yhteiskuvakin saatiin mutta se on sen verran epäselvä ja epäedustava että taidan jättää sen vaan jonnekin Instagramin syövereihin.


Ei kai siitä sitten muuta. Tässä minä pari päivää takaperin:


Ja tässä Tampere eiliseltä:


Oon ihan kulttuurishokissa kun Orivedellä oli lunta niin että siihen olisi voinut potentiaalisesti jo hukkua jos oikein kunnolla olisi yrittänyt mutta eipä sitä kotona vaan ole ollenkaan. Surustuttaa.

Hyvää itsenäisyyspäivää hei!

2 kommenttia:

  1. joo, mäki oon ihan shokissa ton lumen takii! tää on järkyttävää. haluun oriveden lumet tänne pk-seudullekin ;_;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niinpä! onneks tänne sentään tänään oli ilmestyny tommonen surkea pikkuinen lumikerros...

      Poista