sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

neito kauneimmillaan tai jotain

Sain vihdoin erittäin loistavan tekosyyn skannata kasan lapsuuskuviani, mun tehnyt mieli tehdä näin viimeisen ikuisuuden!


Tuosta kymmenen ja viidentoista väliltä on sensuroitu kaikki ihan tarkoituksella. Vitonen, kasi ja ysi puuttuvat koska niistä ei löytynyt tarpeeksi kivoja kuvia.

Ja joo, nyt hiukseni on ainakin jotakuinkin ruskeat jälleen, ajattelin seuraavaksi kasvattaa niistä epämääräisen peikkopehkon. Ehkä. Kuudentoista yläkeskimmäisessä mulla on muuten suupielessäni hiiltä, jos jotakuta kiinnostaa miksi se on ihan musta.

4 kommenttia:

  1. Olet niin suloinen että hymyilen elämälle.

    VastaaPoista
  2. Hei ihan mahtavaa syntymäpäivää!
    - Varpu

    VastaaPoista
  3. kuudentoista kohdalla nuo mustat pörrövarislapsihiukset (eli siis ylävasemmalla), aivan äärettömän ihanat! oijoi. oon aika pitkän aikaa haaveillut tuommoisista hiuksista mutten uskalla pätkäistä näitä omia hiuksia :---D haaveilu siis jatkukoon.

    kiiitos muuten tositosi paljon siitä one lovely blog awardista! (----:

    ps, niitä kasvihuonekuvia tulee aivan varmasti lisää suuren määrän vuoksi (--;

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, en käsitä kuka ihme voisit olla mutta ilahdutit aika paljon. Kiitos.

    Varpu, kiitos!

    iris, mäkin tykkäsin niistä hiuksista hurjasti vaikka ne mulla vain vähän aikaa olikin, mutta niiden saaminen tuohon kuntoon oli kyllä aina työn ja tuskan takana, voi sitä tupeerauksen ja suoristamisen määrää... Sen viereinen kuva on hyvä esimerkki siitä mitä mun hiukset oli silloin kun en jaksanut läpikäydä tuota rumbaa. :D Ja hurjaa, älä ihmeessä katkaise hiuksiasi kun ne on rehellisesti sanottuna ehkä ihanimmat mitä olen eläessäni nähnyt. Tai jos katkaiset niin saat luvan lähettää mulle sitten postissa muutaman suortuvan!

    VastaaPoista