torstai 8. elokuuta 2013

ei mulla ollut mitään asiaa, mutta

Olen yrittänyt viimeisen reilun viikon aikana tehdä vaikka kuinka monta merkintää, mutta jostain syystä mikään ei päätynyt julkaistavaksi asti. Oon hyppinyt muun muassa metsässä ja Linnanmäellä (sieltä mulla ei edes ole kuvatodisteita), saaressakin tuli käytä ja kaikenlaista. Tänään myin kaikki turhat lukiokirjani, tai siis kaikki ne jotka Suomalainen huoli hyllyynsä, ja sain siitä seitsemänkymppiä, whoo! Myös tilaamani Wreck This Box oli ilmaantuunut sinne, katsokaa:


Ei tuu varmaan tylsää ihan lähiaikoina.

Jos mitään ihmeempää ei tapahdu, seuraava merkintä tulee sitten varmaan taas jo opistolta päin. Hui!

6 kommenttia:

  1. miks sun nimi on kaikkialla muualla ilja mut facebookissa emilia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska emilia on semisti virallisempi nimi kuin ilja :) you know kun emiliasta ottaa ton emin pois niin jää ilja jäljelle. vau.

      kuka sä oot ja miks sä kysyt tällasia :'DDD

      Poista
    2. aaa okei :D eiku mietin vaa, stalkkeroin kaikkia facebookissa ja löysin sut ja ihmettelin ja aattelin sit kysyy iha suoraa ::D ilja on kyl söpö.

      Poista
    3. okei :'D eipä tuo mitään! (ps. se emiliakaan ei kyl oo mun ihanihan oikee tai virallinen nimi)

      Poista
  2. voi wreck this journal on ihastuttavin! ostin sen joskus pari vuotta sitten ja vieläkii löytyy tehtävää sen suhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää nää on vissiin sit vähän isomman mittakaavan projekti :'D mut kiinnostaa kyl kattoa et mihin noiden kanssa päädyn!

      Poista