keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

mut sun maailma oli vaaleanpunaista


Jeejee. Tuon kuvan otti isoveli!


Menin Suomalaiseen kirjakauppaan, melkein törmäsin pinoon noita kirjoja ja seuraavaksi löysin itseni kassalta keskustelemasta myyjän kanssa Zafónin neroudesta samalla kun kaivelin lahjakorttejani. Jee!


Katsokaa, mulla on rusketusraidat. Mulla oli viimeksi rusketusraidat kun olin ehkä kymmenen. Hui.

En tiedä päivitänkö enää ennen perjantaita, jolloin lähden Helsinkiin, joten: jos bongaatte mut jossain Pride-jutussa tai vaikka kävelette vastaan kadulla tai jotain niin tulkaa hei moikkaamaan! Tykkäisin siitä, oli niin tärkeä asia että piti ihan boldata. Hih.

11 kommenttia:

  1. Vois törmäillä jos ehdit silloin la? Mulla on silloin lauantaina yhtä sun toista, leirisuunnittelua ja sen sellaista, mutta jos vaikka hetki hengailua vois viettää? Sain sun korttis ja ilahdutti hirveän kovasti!

    pusui ja halei, anteeksi että viime näkemästä on niin aikaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mun lauantai on varmaan aika täynnä kun kulkue ja ties mitä :< Mutta oon tosiaan Helsingissä kai torstaihin asti, että jos jossain välissä kuitenkin ehtis!

      Poista
    2. Siis meinasin silloin lauantaina jos ihan pridessä törmättäis hetkiseksi, tyyliin istuttais jossai ja kyseltäs kuulumiset, ku oon itsekin siis Helsingissä varmaan ja näen muitakin kavereita silloin. Mut jos ei ehdi, ni muutkin päivät käy, oon varmaa helsingissä joka päivä tiistaihin asti.

      Poista
    3. Juu siis totta kai jos törmätään, voidaan vaikka tekstatakin jos sattuu joku sopiva väli lauantaina jossain vaiheessa, tai sit käydään vaikka kahvilla jonain toisena päivänä sitten!

      Poista
  2. hei toivottavasti törmätään pridessä :--)

    VastaaPoista
  3. heihei koitan bongailla sua lauantaina sitten!! tai jossain pridejutuissa, tosiaan oon itekin puistoilemassa la vaan pari tuntia kun siirryn kohti hietsua jossain vaiheessa ja sitten illalla vasta dtm ja niin edespääin!

    VastaaPoista
  4. mutta niin silti ois niin superhauska nähdä hii :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta tuntuu että tässä kohtaa on hyvä tunnustaa että - tättädää - oon itse asiassa nähnyt sut kahdesti! bongasin sut ja heinin aikoinaan placebon keikkajonosta ja sit seuraavaks kun olin the usedin jonosta käymässä vessassa näin sut sielläkin. :D ei vaan oltu silloin ikinä juteltu etkä muutenkaan tunnistanu mua ulkonäöltä niin en uskaltanut tulla juttelemaan!

      mut jos mä vaikka tällä kertaa uskaltaisin tulla moikkaamaan jos satutaan jonnekin samaan aikaan ja bongaan sut :'DD ois joo siistiä nähdä!

      Poista