lauantai 4. toukokuuta 2013

poseeraan taas vähän kukkatapettia vasten


Ostin kaksi uutta paitaa ja mahdollisimman teinit harmaat farkkulegginsit. Sit ostin kans sellaset perusmustat legginsit tietämättä aionko käyttää niitä koskaan ja mietin että mikähän mua nyt vaivaa ja minne se vaaleeta hiuspehkoa kasvattava runotyttö ikinä karkasikaan. Yritin ostaa myös Vansit kun olivat hullussa alennuksessa  ja olen halunnut sellaiset niin monta vuotta etten edes muista, mutta ei kai siellä ollut jäljellä kuin ällöttäviä persikanvaaleanpunaisia mun kokoa. Suretti. (Ne oli kyl ihan söpöt, mutta ei mulla ole sopivia vaatteita sellaisiin.)

Ulkona on melkein kesä:


Otin kuvia farkkujeni rei'istä samalla kun äiti haravoi. (Kyllä mä sitä vähän myös autoin.)

Säädin puoli yötä ulkoasun kanssa, sitten turhauduin siihen että banneri ei ole keskellä enkä tiedä millä koneella mulla on tuohon se alkuperäinen kuva ja sitä seurasi vaihtelun vuoksi nimikriisi ja sitten menin nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti