lauantai 25. toukokuuta 2013

for goodness sake let us be young

Sain edellisen postauksen haasteen myös Barnalta. En ehkä rupea uudestaan haastamaan ketään ja 11 uuden faktankin keksiminen kuulostaa aika ylivoimaiselta, mutta vastaan kysymyksiin sentään!

Paitsi että muutama ekstrafakta:
♥ Heti kun pääsin sanomasta, ettei mulla oikeastaan ole tällä hetkellä mitään ultimaattisia lempibiisejä niin menin ja rakastuin epätoivoisesti The Vaccinesin biiseihin I Always Knew ja Wetsuit ja nyt sitten olen viimeiset pari päivää kuunnellut pelkästään noita vuorotellen. Äää.
♥ Nukun ihan kamalan paljon. Kuolen jos en saa yöllä vähintään seitsemää tuntia unta ja näin koeviikolla menen saman tien kokeen jälkeen nukkumaan ja herään sitten taas seuraavalle kertaustunnille. (Sisäoppilaitoksen hyviä puolia: jokaisella hyppytunnilla voi mennä nukkumaan omaan sänkyyn!)
♥ Ihan kamalaa ajatella että viikon kuluttua olenkin kotona enkä pääse opistolle moneen kuukauteen. Hyrr. Tosin loma on ihan kiva asia, se vain on ikävää kun kaikki kaverit on yhtäkkiä jossain miljoonan kilometrin päässä ja näen ne ehkä hyvällä tuurilla kahdesti tai kolmesti koko kesänä.

1. mikä on sun turvapaikka?
En mä oikein tiedä. Kaikkialla voi olla turvatonta jos tulee sellaisia hetkiä, mutta veikkaan että on sellaisia ihmisiä joiden luona tai kanssa mulla on minimaalisen harvoin turvatonta.
2. mikä oli eka cd/muu musiikkiasia jonka omistit?
Veikkaisin että jotain Las Ketchupin tyyppistä! En kyllä yhtään muista.
3. mistä olet ylpeä itsessäsi?
En mä oikein tiedä. Joskus jos kirjoitan jotain yllättävän hyvää saatan olla ylpeä mun kirjoitustaidoista ja joskus oon äärimmäisen ylpeä siitä jos onnistun kertomaan jonkun hyvän vitsin (yleensä nauran niille kyllä eniten itse), mutta en osaa sanoa mitään hallitsevaa juttua josta olisin ylpeä.
4. minkä väristen linssien läpi tiirailet maailmaa?
Riippuu vähän, mutta musta tuntuu että ne on monesti aika vaaleanpunaiset tai sitten sellaiset ettei näe läpi ollenkaan.
5. missä asiassa haluaisit olla hyvin hyvä?
No kirjoittamisessa. Olisi kanssa kiva osata laulaa ja tanssiakin sillä lailla oikeasti kunnolla.
6. hassuin nimi jonka oot kuullut?
Olen aika varma, että kysyit tätä joskus mun jossain kysymyspostauksessa, ellei se sitten ollut joku muu! Mutta no, Aamuaurinko Iltatähti on musta edelleen aika hassu.
7. puolustatko heikompaa vai oletko hiljainen sivustaseuraaja?
Riippuu vähän tilanteesta ja ihmisistä, mutta monesti olen varmaan se hiljainen sivustaseuraaja.
8. tiptop-siisteys vai hallittu kaaos?
Hallittu kaaos!
9. kuvaile nauruasi perinpohjaisesti!
Mulla on aika monia erilaisia nauruja! Ne alkaa kovaa ja korkealta ja sitten ne menee sellaiseksi hapenpuutteiseksi köhinäksi ja sätkimiseksi. Kuvaus by Mandi.
10. mistä pidät eniten ystävissäsi?
Ne on ihania. ♥ En mä tiedä, ehkä meidän loisteliaasta yhteishengestä ja tiiviydestä ja en mä tiedä, kaikesta!
11. onko ketunleipä hyvää?
On se muistaakseni ihan kivalta maistuvaa.

Tässä muutama saippuakuplakuva, jotka otettiin joskus pieni ikuisuus sitten mutta joita en jostain syystä ikinä saanut tänne asti:


Lotta panosti poseeraukseen astetta enemmän.


(Toisiksi viimeisen kuvan otti Mandi ja viimeisen Elli.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti