lauantai 5. tammikuuta 2013

ei värejä tänään


Vietin eilen suunnilleen koko illan räpeltäen tuon mcr-paitani kanssa, se on ollut mulla kohta kaksi vuotta eli siitä asti kun ne viimeksi kävi Suomessa ja olen käyttänyt sitä tänä aikana ehkä kolmesti (koska se on kamalan pieni ja bändipaitojen kuuluu olla isoja, sellaisia että niihin ainakin melkein hukkuu). Olen suunnitellut jo ikuisuuden että leikkaisin siitä hihat pois, eilen sen sitten viimein tein ja näpersin sitten ratkojan ja saksien ja ompelukoneen kanssa pienen ikuisuuden. Ja olin hirveen ylpeä itsestäni, siitä tuli nimittäin ihan hieno.


Ennen-kuvaa en tajunnut ottaa, mutta hihat siinä tosiaan oli. Ei ole enää.

Huomenna lähden takaisin opistolle! Olen aika iloinen vaikka mulla onkin vielä kaksi esseetä tekemättä ja lattia lainehtii tavarasta jota en kuitenkaan saa kaikkea mahtumaan matkalaukkuuni.

4 kommenttia:

  1. Harmittaa kun en ite ostanu sieltä tota paitaa :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua taas harmittaa enemmänkin etten onnistunut saamaan sitä lippuhupparia. :< On tuokin paita ihan kiva kyllä.

      Poista
  2. Joko siä hukuit lumeen, kun ei enää kuulu mitään?

    VastaaPoista