torstai 20. syyskuuta 2012

täällä asun

Tein suurista suurimman urotyön ja siivosin opistohuoneeni ja nyt tämä on vihdoin esittelykelpoinen. Oon ylpeä itsestäni. Tältä näyttää täällä:

 Mun sammakolla on selkeästi jotain henkisiä ongelmia. Sen nimi on muuten Prinssi Arhippa.

Tuon keltaisen kortin teksti on mun elämänfilosofia. "Minä olen niin pieni, ettei minulle voi koskaan käydä mitään." 

 Mullon varmaan niitä samoja ongelmia kuin Prinssi Arhipalla kun tuolta näytän.

Mun kaktuksetkin kasvaa vinoon.

Asun tosiaan kahden hengen huoneessa yksin, siksi täällä on kaksi sänkyä. Kuvista jäi pois työpöytä ja toinen vaatekaappi, mutta ehkä se ei ole niin tärkeää.

6 kommenttia:

  1. Ei karua tiiliseinää! Kadehdin. Kiva huone ja kiva asukki. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole tosiaan, mutta musta tuntuu että tiiliseinä näyttäisi vähemmän autiolta kuin nää mun joille en keksi mitään ripustettavaa! Kiva olet sinäkin. ♥

      Poista
  2. Mukava huone! Voinko muuttaa sinne sun kanssa? ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vain! Riippuu vähän siitä kuka olet, pelottava anonyymi. :D

      Poista
  3. Ihana tuo Pikku Myy kortti. Mistäs olet löytänyt?
    Tuo kävis hyvin miunkin elämänfilosofiaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisi olla ihan kaupan yhteydessä olleesta Postista!

      Poista