keskiviikko 29. helmikuuta 2012

pupu jos toinenkin

Oikeasti mulla ei ole oikein mitään asiaa (mikä ei sinänsä kai ole kovin uutta), haluan vain nämä kuvat pois kontoltani. Olin alkuviikon Lappeenrannassa kylpylöimässä ja löysin vaihteeksi kivoja asioita.

Miljoonan muun bloggaajan perässä ihastuin H&M:n pupuihin enkä osannut päättää, tykkäänkö tuosta paidasta enemmän punaisena vai mustana, joten molempi parempi. Köh.


Dinskossa oli kenkiä alennuksessa ja alla olevat ihanuudet lähtivät kahdellakympillä. Oli iloista.


Tuli näköjään hommattua myös huivi (alennuksessa sekin) sekä ihastuttava sininen paita-asia, jonka kuvaamisessa mulla oli suuria ongelmia koska se oli jotenkin hankala eikä halunnut käyttäytyä nätisti oikein minkään taustan kanssa. Miljoonan yrityksen jälkeen ehdin jo kyllästyä naamaanikin ja tungin sen sitten hatun taakse piiloon. Ovat muuten Vero Modasta molemmat, mikäli jotakuta kiinnostaa.


Ettei menisi pelkäksi tuotesijoitteluksi, niin tässä vähän mua Beatlesien kanssa. Se kylpylä oli joku ihme Beatles-teemapuisto, sieltä löytyi jopa Beatles Bar (jossa ei kyllä myyty mitään Beatles-aiheista, mutta hyvää pirtelöä ainakin).



Mulla on ikävä järkkäriäni, haluaisin kovasti päästä kuvailemaan taas sen kanssa. Tai no, ei mulla sitä varsinaisesti ikävä ole kun tuossa lipastollahan se lojuu, mutta laturia ei ole kyllä vieläkään kuulunut ja se on aika kurjaa.

2 kommenttia:

  1. oi, söpö postaus hei - sulla on niin suloisia vaatteita ja asusteita!

    (ps. jos olisin tiennyt, että olisit ollut lappeenrannassa niin olisin voinut tulla tervehtimään :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! (Oi, pitäisiköhän tässä jatkossa alkaa ilmoittamaan etukäteen missä liikuskelen milloinkin. :D)

      Poista