tiistai 21. helmikuuta 2012

joku rakentaa sun ajatuksista häkkiä


Eilen mulle sanottiin aika pahasti edellisen merkinnän huulipunakuvista ja hetken aikaa teki melkein mieli heittää koko blogi jonnekin bittiavaruuteen ja aloittaa vaihteeksi alusta jossain muualla. Ei kuitenkaan sitten loppujen lopuksi huvittanut ja tämä merkintä on lähinnä siedätyshoitoa itselleni ja ylijäämäkuvia viime lauantailta.


(Musta tuntuu että mun on pakko tehdä tuolle fanityttöhuoneelleni jotain viimeistään hiihtolomalla. Mun hiukset ei muuten todellakaan mene noin nätisti kun joudun laittamaan ne itse, saatte varmaan todisteita siitä tässä joskus.)

Mulla ei muuten sitten ole järkkäriäni seuraavaan kahteen viikkoon koska laturi ystävällisesti otti ja hajosi eikä mulla ole vara-akkua, saati sitten varalaturia. Päivityksiä saattaa siis johonkin maaliskuun alkuun asti tulla hieman vähänlaisesti ellen sitten innostu sepittämään tänne jotain romaania joka päivä, mitä hieman epäilen.

Jos jollain on muuten jotain postausehdotuksia, niin ottaisin sellaisia mielelläni vastaan!


Ja joo, aion todellakin ylikuluttuaa Pariisin Kevään uusimman levyn sanoitukset otsikoissani. Tai sitten en. Ja pyydän kovasti anteeksi tämän merkinnän sekavuutta, taidan olla vähän kipeä.

Niin ja sitten mun piti vielä kysyä, että osaako kukaan neuvoa mulle miten ulkoasun koodia pitää muokata, että saa kuvien reunat katoamaan? Niin kuin ihan kokonaan eikä vain olemaan tuollaisia suhteellisen huomaamattoman valkoisia. Olen kokeillut vähän kaikkea mutta valitettavasti Bloggerin ulkoasukoodit ei ole ihan yhtä helppoja kuin Vuodatuksen enkä osaa muokata koodeja kuin jälkimmäiseksi mainitussa blogipalvelussa. Olen ehkä vähän avuton.

Nyt voisin sitten ehkä olla viimein hiljaa. Kivaa talvilomaviikkoa kaikille joilla se jo on! (Mulla on vasta ensi viikolla, yhy.)

8 kommenttia:

  1. Ai eiks MCR ja emoilu enää ookaan coooool :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilja on kato nii hipster nykyään et MCR on way too mainstream ):

      Poista
    2. Joo siis mä en kuuntele mitään muuta ku Pariisin kevättä nykyään, ku se ei ainakaan oo yhtään mainstream </3

      Poista
  2. A wild geek appears! :/ En juuri tiedä miten tuo bloggerin CSS-säätö käytännössä toimii, mutta vaikuttaisi että se on kuitenkin oikea työkalu (siis Bloggerin mallin suunnittelutyökalusta Lisäasetukset ja Lisää CSS). Reunat häviäisivät tällaisella pätkällä, in theory:

    .post-body img {
    padding: 0;
    background: transparent;
    border: none;
    -moz-box-shadow: none;
    -webkit-box-shadow: none;
    box-shadow: none;
    }

    Kiitos, talvilomalla on kivaa. ^_^ Arvostan heitä jotka asuvat tuolla oranssissa talossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti avusta, mutta mun mielestä noihin jäi vieläkin nuo epämääräiset varjot... Ehkä mä voin kuitenkin elää niiden kanssa (tai sitten näen vain vainoharhaisesti omiani), kiitos kuitenkin! Voisin muuten kertoa sulle vaikka minkälaisen tarinan tuosta oranssista talosta ja sen asukkaista, mutta ehkä mä nyt yritän suojella edes tuntemattomien ihmisten yksityisyyttä ja jätän sen tekemättä.

      Poista
    2. Sitä vähän pelkäsinkin. Harmi ettei toiminut. :/ Tyhmä Blogspot ei sitten ilmeisesti lisää käyttäjän omaa CSS:ää omansa jälkeen vaan sitä ennen, jolloin se niiden oma vie voiton. :( Ehkä he arvostavat suojeluasi, voin kuvitella jonkin hienon tarinan heistä ja niin kaikki ovat tyytyväisiä.

      Poista